Общи условия и Доставка

Доставката се извършва само след предварително заплащане.

Важно е някой да присъства на адреса за доставка на определената дата, за да я приеме. Вашият подпис представлява правно изявление от Вас, клиента, че стоките са получени в добро състояние, така че е от съществено значение да инспектирате стоките старателно, преди да подпишете за тях. Няма да можем да приемем искове за щети, ако стоките са подписани.

Моля, проверете доставката за липси и повреди и/или нарушена цялост преди да я приемете и ни уведомете незабавно. При наличие на такива, моля да изискате протокол за повредена стока от куриерската фирма, извършваща транспортирането.

Ако стоката не отговаря на изискванията, клиентът може да върне получената стока в рамките на 72 часа (след датата на получаване), при условие че стоката и опаковката са в първоначалното състояние, в което са получени. Ваша отговорност е да върнете стоката с куриер по Ваш избор и да покриете разходите по транспортирането обратно до нашият цех. Това също гарантира, че ще бъдете застраховани срещу всякакви транзитни щети, възникнали при доставката на стоките обратно до “Декор Бургас Груп” ЕООД и ако възникне повреда при транспортиране, ще можете да предявите иск за стойността на стоките от куриера, който сте използвали.

Моля, обърнете внимание: Ако откажете стоките на мястото на доставка, пак ще подлежи на съответните разходи за връщане.

След получаване на стоката обратно в нашия склад и при условие че са неповредени и доставени с оригиналната опаковка, ние ще възстановим пълната сума за Вашата поръчка в рамките на 14 работни дни.

Забележка: Ако сте платили допълнително за разтоварване на стоките, тази допълнителна такса за услуга не подлежи на възстановяване.

С оглед на Вашият комфорт и възможно най-добро обслужване от наша страна, при изпращане, всеки панел е внимателно опакован и добре защитен, за да се гарантира пълна безопасност на продукта.